Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 6ο: Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 6ο: Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια
=========
Είμαστε grumpy σήμερα και το δείχνουμε!

Σε αυτό το επεισόδιο:
- Γκρίνια!
}} Eurobank και non-IE browsers
}} TIM... εεε... σύντομα θα εξυπηρετηθείτε (ΧΑ!)
- WoW (γαμώ τα updates σας)
- dtsomp on the keyboard: Τι ψάχνει ο κόσμος στο Google
- Coming up next @ WeekendGeeks.gr: Συζήτηση για το εμβόλιο κατά του τραχήλου της μήτρας
- Γενικά περί εμβολιασμών και πρόληψης
- Berman - No One Understands*
- Γούτσου γούτσου εικονίτσες (μπλιαχ)
- Σινεμά: TMNT trailer
- Αποφώνηση

Μουσικά χαλιά:
- Jim Fidler - Lillian (A Portrait In Sound)*
- Derek Miller - Meltdown Man*

* Τα κομμάτια είναι από το Podsafe Music Network (http://music.podshow.com)

Δίνω τη μεθερχόμενη Δευτέρα, και μετά από δέκα μέρες πάλι, και μετά από μία βδομάδα πάλι... το επόμενο θα το δείτε - όπως συνήθως - σε ανύποπτο χρόνο μπροστά σας:)

Γεια χαρά σε όλους!
Σπύρος

13 σχόλια:

Fou είπε...

Γεια σου Σπυρο...
Θα ηθελα να σου γραψω ενα σχολιο για το θεμα του web banking λογαριασμου στην Eurobank. Εγω ειμαι Mac χρηστης, και εχω web account στην Eurobank, τον διαχειριζομαι μεσω του Safari. Εχει πολυ καιρο που τον δουλευω χωρις κανενα προβλημα. Ισως να το ειχα σεταρει σε ΙΕ και μετα να εκανα login σε safari.
Επι της ευκαιριας, συνχαρητηρια για το podcast σου το οποιο απολαμβανω και περιμενω πως και πως να το ακουσω.
Και φυσικα θα στο εχουν πει πολλοι, εχεις φωναρα!
Buy!

Flareman είπε...

Γεια χαρά Παναγιώτη, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια - χαίρομαι που σου είναι ευχάριστη η εκπομπή και είμαι πάντα στη διάθεσή σου για ό,τι θελήσεις:)

Σχετικά με το e-banking: τελικά το σέταρα κι εγώ σε IE, αν μπω από Σαφάρι παίζει τώρα πλέον αλλά ελαττωματικά. Δηλαδή, στην κίνηση του λογαριασμού οι κινήσεις είναι μηδενικές, και δεν ξέρω σχετικά με πληρωμές κ.λπ. (δε χρειάστηκε να κάνω ακόμα), αλλά υποθέτω θα έχω πρόβλημα γιατί θέλει certificate μέσω ActiveX που είναι M$ τεχνολογία και παίζει μόνο σε IE.

Με ενδιαφέρει πολύ η περίπτωσή σου, καθ' ότι λες ότι σου παίζει καλά σε Safari και OS X - θα ήθελα να μου πεις μερικές λεπτομέρειες ακόμα, για να συγκρίνω καταστάσεις, ίσως κάνω εγώ κάτι λάθος και έχω πρόβλημα:)

Οι υπόλοιποι, τι λέτε; Σχόλια, γενικότερα;:D

jim_hellas είπε...

Καταραμένη Blizzard!!! Ξεσκίστηκα να κατεβάζω για να παίξω το trial για 10 ημέρες, άνοιξα λογαριασμό και τώρα θέλει άλλα 460ΜΒ patch!!! Έχω βγει από τα ρούχα μου (δεν στέλνω Pic μην τρομάξετε... :P)

Κατάααααααααρα!

P.s. καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου ;)

Flareman είπε...

Εμ δεν πήγαινες να δώσεις το δυαράκι στον Πλαίσιο:P Και που 'σαι ακόμα, θα σου βγάλει ένα 680άρι ακόμα και ένα 220άρι ακόμα και ένα πενταράκι για επιδόρπιο:D

ΥΓ: Θενκς, ο Θεός να μας λυπηθεί!:)

jim_hellas είπε...

Κατέβασα το wow, έκανα όλα τα updates και τώρα δεν με αφήνει να κάνω login!!! Κατέβασα το παιχνίδι από το αμερικάνικο site, αλλά username πήρα από το ευρωπαϊκό... Έχει σημασία;

Flareman είπε...

Δε νομίζω να παίζει ρόλο, κι εμένα μου το έκανε - μετά τα updates κόλλαγε στο στάδιο του authenticating - μετά από κάποιο χρονικό διάστημα που ξαναδοκίμασα (είχα κάνει και ένα reset στον Mac και στη σύνδεση, καλού κακού) μπήκε κανονικά και με έβγαλε να διαλέξω realm.

Υπομονή κι επιμονή Μήτσο... thou wilst be rewarded:)

Azrai είπε...

Έχει σημασία εξόσων γνωρίζω. Οι μέρες μου του WoW, έχουν περάσει μάλλον ανεπιστρεπτί, κάτι ο στρατός, κάτι ότι βασικά δεν έχω υπολογιστή, τέσπα, ξέρω όμως ότι το Αμερικάνικο παιχνίδι παίζει σε αμερικάνικο server και το ευρωπαϊκό σε ευρωπαϊκό και δεν γίνεται να αλλάξει αυτό. Είμαι αρκετά σίγουρος ότι γι'αυτό δεν σε αφήνει να μπεις.

PS: ΜΗΝ παίζεις WoW κοντά σε εξετάσεις!!! Θα καείς, trust me!

Flareman είπε...

Ήδη μυρίζει καμμένο καλώδιο!!!

Χοχοχοχο... παίζει και σε Mac:D:D

Fou είπε...

Να σου πω την αληθεια, δεν θυμαμαι να εκανα κατι ιδιαιτερο, παει και πολυς καιρος αλλωστε. Παντως δεν εχω κανενα προβλημα, και οι πληρωμες γινονται κανονικα, αλλα δεν μπορω να θυμηθω αν τις εκανα απο σαφαρι ή καποιον αλλο browser. 99% απο safari, αλλιως θα εγιναν απο opera. Δεν κανω συχνα πληρωμες, το εχω κυριως για να παρακολουθω τι γινεται.
Οσο αφορα το wow, ναι συμφωνω ειναι παιχνιδαρα, αμα σου αρεσουν (που μου αρεσουν) ta RPG, αλλα μετα απο 5 μηνες το παρατησα. Δεν ξερω ακριβως γιατι, αλλα με αγχωνε και με ενοχλουσε κατι και τα σταματησα σιγα σιγα μεχρι που το εκοψα. Εκτος βεβαια που τα 13 ευρω το μηνα τα βλεπω πολλα για τους ρυθμους που το επαιζα. Εγω εχω καταλαβει οτι τα τελευταια χρονια αν ειναι σε καρεκλα μονος μου, δυσκολα παιζω παιχνιδια (ενω μου αρεσει γενικα να παιζω) και κατεληξα να παιζω πιο πολυ στο κινητο μου (κρεβατι) παρα στον PC ή στο PS2. Ετσι πριν λιγες εβδομαδες πηρα ενα psp και ξαναβρηκα την χαρα του παιχνιδιου.
Παντως και εγω οταν επαιζα wow ειχα μπει σε RPG server και με κραζαν οι γνωστοι γιατι λεγαν οτι wow θα καταλαβεις μονο με PVP. Γνωμες?

Flareman είπε...

:D

Κάψιμο είναι με κάππα κεφαλαίο, άμα κάτσεις να ασχοληθείς... εγώ όμως δελεάζομαι να ξαναπιάσω το Final Fantasy X που το έχω αφήσει στη μέσα:D Δε βλέπω να συνεχίζω στο WoW, εκτός και αν δω κάτι που με ενθουσιάσει:)

Fou είπε...

Το FFX το παρατησα λιγο κοντα στο τελος. Το γιατι ουτε που το ξερω!!!!
Περιμενω πως πως και πως το FFTactics για psp, το FFTactics στο PS1 ειναι το αγαπημενο μου παιχνιδι ever!

Fou είπε...

BTW επαιξα λιγες ωρες FFXII και εχω να πω οτι ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. Για μενα κλασεις ανωτερο απο το Χ και καλυτερο απο το ΙΧ, πιο πισω δεν παω.

Flareman είπε...

Τάκτικς, φοβερή παιχνιδάρα, και το Advance στο GBA επίσης! Το 12 είναι πάρα πολύ καλό, περιμένω την επόμενη έκδοση του εξομοιωτή PCSX2 για να το σκίσω και στον Μακ:)