Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 7ο: Μεσοβδόμαδα

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 7ο: Μεσοβδόμαδα
=========
Λίγα λόγια σήμερα, δε θα το τραβήξουμε πολύ, σφηνάκι το επεισόδιο μέχρι την επόμενη φορά.

Σε αυτό το επεισόδιο:
- Νεώτερες εξελίξεις
- Εμπορική μουσική σε podcasts (ΑΕΠΙ, IFPI)
- Apple News: 802.11n Enabler και έγχρωμα iPod Shuffles
- Microsoft Windows Vista και Office 2007 στην Ελληνική αγορά
- Apple Hellas - επιτέλους!
- Robin Stine - Sweet Blossom*
- Ακουστικά για το iPod
- Μπήκε για γέννα και την ακρωτηρίασαν! (στρεπτόκοκκο είχε τελικά, τύπου Α, όχι σταφυλόκοκκο, λάθος:)
- Τι γίνεται τελικά με την φραπελιά;
- Αποφώνηση

Μουσικά Χαλιά:
- Kaimoku - Honolulu Shuffle*


* Τα κομμάτια είναι από το Podsafe Music Network (http://music.podshow.com)

Με τόσο τρέξιμο που έχει πέσει, και την εξεταστική στον αέρα, είναι θαύμα πώς μου έμεινε μία μέρα σπίτι να γράψω επεισόδιο! Έστω, σας ξέρω, είσαστε ολιγαρκείς:)

Μέχρι την επόμενη φορά,
Σπύρος

My Odeo Channel (odeo/1e2785819fc6ebd3)

6 σχόλια:

Paris Apostolopoulos είπε...

φιλε καθώς άκουγα το podcast νομιζω οτι σου πέσανε κάτι λεφτά! χαχαχχα για δες κάτω απο το τραπεζι

itsomp είπε...

Όσον αφορά τα headphones που λες, εγώ πήρα τα Creative EP-630
http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=11397
που πολύ μ'άρεσαν και ταιριάζει το μαύρο χρώμα τους με το μαύρο nano μου (κάπου εδώ κάνω επίδειξη...)
Επίσης και η Apple βγάζει ένα set, κάπου στα 50 Ευρώ βγαίνουν.
Τέλος πάντων. Αν θέλεις Isolation και όχι να φαίνεσαι σαν DJ στον δρόμο, τα in-ear ακουστικά είναι μονόδρομος.

Flareman είπε...

@papo: Φίλε καλά τα εφέ;:)

@itsomp: Αυτά από πού τα πήρες; Καλά μου φαίνονται, από ποιότητα τι λένε; (άσχετο, με τον "δικό" μας dtsomp καμία σχέση...;:)

itsomp είπε...

Εγώ τα πήρα από το pixmania-pro (με επαγγελματικό ΑΦΜ). Απ' όσο είδα υπάρχουν και στο "απλό" pixmania.
Είναι τα καλύτερα ακουστικά που έχω δοκιμάσει ποτέ. Το μπάσο κάνει τη διαφορά...
Αν είναι "δικός σας" ο dtsomp, εγώ που είμαι αδερφός του τι να πω? ;)

Fou είπε...

Μαλλον συμφωνω και εγω οτι αν δεν θελεις να σε κοιτανε στον δρομο τα in ear ειναι μονοδρομος. Εγω εχω τα in ear της sony που ειχε το w800 στην συσκευασια του. Πολυ καλα ακουστικα, αλλα εχουν την ταση να γλυστρανε σιγα σιγα απο το αυτι. ειναι το μονο παραπονο. Ισως το λιγο παραξενο ειναι οτι σε απομονονουνε εντελως (ηχητικα) απο το περιβαλλον. Αυτο σε αλλους αρεσει και σε αλλους οχι. Εγω ειμαι καπου στην μεση. Εγω ηθελα να παρω ακουστικα για το σπιτι μου, για να τα χρησιμοποιησω στον υπολογιστη μου για την δουλεια (μονταζ) και για σειρες που βλεπω. Βρηκα (και πηρα τελικα) τα Sennheiser PX 100 στο mediamarkt με 24 ευρω σε ασπρο χρωμα. Εχω μεινει αφωνος. Ειναι τελεια για την τιμη τους. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ποιοτητα. Μπορει να μην σε ενδιαφερει αμεσα αλλα ειπα να το γραψω.

Flareman είπε...

@itsomp: Τα βλέπω και στα Μουλτιράμα, 35 ευρώ... μπαίνουν στον κατάλογο με τα υπ' όψιν! Όσο για το nick, δε χρειάζεται να πείτε τίποτα άλλο αξιότιμε κύριε, περάστε στην αίθουσα των VIPs, έχει ήδη ετοιμαστεί τραπέζι στο όνομά σας:D

@fou: Για το σπίτι έχω τα φοβερά και τρομερά SBC HP096 της Phillips, και μάλιστα έχω και δεύτερο κουτί (προσφορά στα Media Markt όταν πρωτοανοίξανε στην Αθήνα!) για όταν χαλάσει το ζευγάρι που δουλεύω εδώ και κάτι χρόνια. Για το δρόμο μ' αρέσει να μονώνομαι από τους ήχους, music clarity ?ber alles:) Αλλά θα το ψάξω και σε Σόνυ τώρα που το λες, κάτι είχα βρει σε in-ear περί τα 50, καλό... για να δούμε...