Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 16ο: Καταδρομικό (μέσα από τους θάμνους πετιέται ο Ράμπο με έναν λαγό γδαρμένο και σουβλισμένο)

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 16ο: Καταδρομικό (μέσα από τους θάμνους πετιέται ο Ράμπο με έναν λαγό γδαρμένο και σουβλισμένο)
======================
Ήταν να κάνω χθες εκπομπή αλλά μας έφαγε η μαρματόνα. Τώρα που κάθομαι λοιπόν, ας κάνουμε μπούγιο!

  • Facebook, εν κινήσει συνδεσιμότητα και λοιπά

  • vtsib pods on air - γενικά περί νέων podcasters

  • (σιγά μη δεν το σχολίαζα) Mac OS X 10.5 Leopard

  • Με (ξανα)κλέψανε... τι διάλο, τον επίτιμο χαιρέτησα;!

  • IMAP στο Google... ναι καλά

  • Αναιμία: πού οφείλεται, πώς τη διερευνούμε, πώς αντιμετωπίζεται, πότε *δεν* πρέπει να αντιμετωπίζεται και πότε πρέπει (αναλυτικότερα περί αιμοσφαιρίνης εδώ)

  • Αποφώνηση


Φορτωμένο το πρόγραμμα για απόψε:) Περιμένω τις προτάσεις σας στο tonysteri@gmail.com!

Μέχρι την επόμενη φορά,
Σπύρος

4 σχόλια:

vtsib είπε...

Λοιπόν, λοιπόν,
πάμε λίγο επιγραμματικά γιατί κλείνουν και τα μάτια μου :D

1)Ευχαριστώ για την αναφορά και μην υπερβάλλεις σε παρακαλώ, λέγοντας "εκπληκτικό" το επεισόδιο μου. Έχω πολύ δρόμο ακόμα για να φτάσω τους gurus :P
2)Leopard: ζηλεύωωωωωω. Θέλω και εγώ MACCCC
3)Gmail/imap + iPhone = Εκπληκτικό. Τρομερά βολικό χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα
4)Facebook: δεν το έχω δοκιμάσει και ακόμα προσπαθώ να καταλάβω την χρησιμότητα του, ενώ ήδη οι πιο πολλοί χρησιμοποιούν ΙΜ προγράμματα. Θα του ρίξω μια ματιά πάντως
5)Αναιμία: Κατατοπιστικότατος για μια ακόμα φορά

:D

Flareman είπε...

1) Είναι πολύ καλό, είναι φρέσκο, ακούγεται ευχάριστα. Τέλος!
2) Καλά να πάθεις, χοχοχο. Να πάρεις MacBook Pro που ψηφίστηκε και το γρηγορότερο PC για τα Vista:D
3) Θέλει και καλή ασύρματη αγαπητέ, έτσι στεγνά στο Ελλάντα δεν κάνουμε χωριό. Άσε που η δικιά μου εμπειρία ήταν εξαιρετικά ελαττωματική.
4) Έχει απίστευτη φάση, αν το εκμεταλλεύεσαι είναι και χρηστικό... αλλιώς έχει απλώς φάση:)
5) :)

Charoui είπε...

Σπύρο,χαίρεται! πρώτη φορα άκουσα το podcast σου και μονο τα καλύτερα έχω να πω..

1)μιας και το ανέφερες,πρόσφατα έγινα και εγώ podcaster (ετοιμάζεται το τρίτο επεισόδιο),το κάνουμε με ένα φιλαράκι και είναι σε στυλ συζήτησις με θεματολογία την τεχνολογία και την trance μουσική. αν θέλεις μπορείς να το βρείς στο blog μου (πατώντας στο όνομα μου)πολύ θα ήθελα να ακούσω κάποια σχόλια μιας και είμαστε στην αρχή..

2)λες να βάλω τα leopard? μιας και είμαι πιο παλιός mac user με G4 επεξεργαστή..(προ-intel εποχή)

3)το πιο ωραίο με το podcast σου είναι ότι άκουγα το θέμα με την αναιμία ακριβώς την ώρα που διάβαζα για αιματοκρίτες κτλ για την φυσιολογία. (είμαι ακόμα δεύτερο έτος-συνάδελφε :p )

συγγνώμη για την έκταση του comment μου,αλλα απέκτησες ακόμα έναν ακροατή!

Flareman είπε...

Καλώς τον:) Ευχαριστώ για τα καλά λόγια - πάμε λίγο γρήγορα στα επί μέρους σου:

1) Θα το ακούσω και θα σου πω - από μία σύντομη ματιά πάντως έχεις εμπεδώσει τα επεισόδια μέσα στη δομή του blog σου με αποτέλεσμα να χτυπάνε τα RSS feeds και δε μου τραβάει σωστά τα επεισόδια το iTunes. Αν σκοπεύετε να το συνεχίσετε σοβαρά σκέψου να ανοίξεις ξεχωριστό blog για το podcast (όπως είναι το Νυστέρι με το Νυστέρι Podcast φαντάσου)

2) Τρέχει, θα έχεις κάποια προβληματάκια με το interface του Time Machine, αλλά πρέπει να παίζει πολύ πολύ καλά. Στην χειρότερη, τράβα ένα backup/clone σε εξωτερικό δίσκο και κάνε upgrade να δεις αν σε βολεύει!

3) Αναιμία και τα μυαλά στα κάγκελα ε;:D Α, μην αφήνεις να σε ξεγελάνε, δεν υπάρχουν συναδερφιλίκια... όταν πάρουμε πτυχίο ναι, τότε θα είμαστε όόόόόόόλοι συνάδερφοι, μέχρι τότε είμαστε συμφοιτητές. Το προπτυχιακό συνάδελφοι είναι εφεύρεση ορισμένων συνδικαλιστών και διδασκόντων για να φουσκώνουν τα μυαλά των φοιτητών και να τους προσεταιρίζονται. Το νου σου!:)

Και φυσικά σε περιμένουμε ακροατή και στα επόμενα:DD