Κυριακή, Ιανουαρίου 06, 2008

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 18ο: Μετασεισμικό

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 18ο: Μετασεισμικό
======================
Καλή χρονιά και ευτυχισμένο '08 σε όλους:) Ήταν να το κάνουμε double σήμερα αλλά ελέω άθλιων συνεννοήσεων θα ακούσετε την αγριοφωνάρα μου μόνο. Καλή μας αρχή για φέτος!

  • Γιορτές (πωπω ηρεμία)

  • Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough*

  • Κούνησε σήμερα λίγο ε; (αναφορές από ANT1 και Έθνος)

  • Παρήγγειλα τη RAM του iMac τελικά, εντυπώσεις από την εμπειρία online

  • MacWorld San Franscisco 2008, πολύ συνοπτικά

  • Αναβαθμίσεις ταχυτήτων DSL (ΟΤΕ/ΟΤΕνετ, Forthnet)

  • Η Sony σκοπεύει να καταργήσει το DRM από τα MP3s που πουλάει μέσω Internet

  • Anduze - Just Feel Good*

  • Audio comment: Βιργινία, το πρώτο για φέτος (ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΛΕΜΕ ΓΙΑΤΡΕΕΕΕΕ)

  • Κατάγματα και λοιπές κακώσεις: μερικές πληροφορίες, αντιμετώπιση

  • Αποφώνηση


*: Τα κομμάτια που παίζουν σε αυτό το επεισόδιο του podcast του Νυστεριού είναι παρμένα από το Podsafe Music Network (http://music.podshow.com)

Και η πλάκα είναι πως χθες βράδυ έλεγα ότι δεν έχω θεματολογία έτοιμη για σήμερα... ρε λέτε ο Θεός να με άκουσε και να κούνησε; Α πα πα Παναγία μου... δεν ξαναμιλάω!:brr:

Μέχρι την επόμενη φορά,
Σπύρος

ΥΓ: Έχουμε καινούργιο cover art στα MP3s του podcast - θέλω τη γνώμη σας!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

polu kalo...
to iatriko thema ligo makabrio/anatrixiastiko ktl alla to 'fxaristithika meta apo toooosooooo kairo pou leipeis!!!!!!!!!!
anyway, sugxoremenos kai ... KALO PODCASTIN' TO 2008!

Flareman είπε...

Ευχαριστώ κι ανταποδίδω τις ευχές:) Είναι λίγο... τραυματικό (χοχο) το θέμα αλλά οκ, όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι:D

Καλό 2008!

Dealsend είπε...

To pod το ευχαρηστήθηκα αυτό που δεν κατάφερα είναι να βρώ το feed σου στο itunes (?)

Με πάει μεν στο κανάλι σου και απο εκεί το έκανα download, αλλά θέλω το feed για να κατεβάζει μόνο του κάθε νέα εκπομπή!
Κάνω κάτι λάθος; ή τι δεν κάνω σωστά!!

Flareman είπε...

Ναι, όντως δεν κάνεις κάτι σωστά:D

Άπαξ και σε βγάλει στη σελίδα του podcast στο iTunes Store πατάς το κουμπάκι "Subscribe" που βρίσκεται δίπλα από το artwork του podcast και θα σε ρωτήσει αν θες να βάλεις το podcast στη λίστα σου.

Αν παρ' όλ' αυτά δε βγαίνει άκρη, μπορείς απλώς να πας στην κατάσταση με τα podcasts σου στο iTunes και να σύρεις το link που έχω επίσης δεξιά μέσα στο παράθυρο του iTunes, θα το προσθέσει αυτόματα:) Αυτό σαν τελικό μέτρο, θα πρέπει να σου δουλέψει με τον πρώτο τρόπο.

Βλέπω τώρα πως μου σκότωσε τα Ελληνικά στο iTS, άσε δε που δε μου βγάζει το σωστό artwork... α ρε βρεγμένο πληκτρολόγιο...>:(

Dealsend είπε...

ok!! To artwork βγαίνει εντάξει σε μένα (πολύ καλό πολύ web 2.0)!!

Όσο για τo subscription το βρήκα so your feed is on flareman..

Flareman είπε...

Μου κάνει φοβερή εντύπωση: σου εμφανίζει artwork μέσα στη σελίδα του podcast στο iTunes Store;! Εμένα τίποτα ακόμα, και εντυπωσιάζομαι φοβερά.

diianeira είπε...

Χωχωχω..γλυκά μου καταγματάαααακια :P

ΠΘΙΤ..μην λες ρε συ οτι έχουμε τόσα κόκαλα στο σώμα μας γιατί ακούει ο σκύλος μου :P

Flareman είπε...

@Διη: Τι άλλο θα ακούσω, Θεέ μου!:P

dimhap είπε...

άγγιξε την τελειότητα λέμε:)
το Artwork και σε μένα εμφανίζεται..photoshop?

Flareman είπε...

@dH: Ευχαριστώ, ευχαριστώ:DDD

Ναι, Photoshop δυναμικά και σταθερά... άντε, και λίγο από Illustrator για το ονόρε:) Πες Adobe γενικότερα και είσαι μέσα - τι τα έχουμε τα %@#*γαλόνια;:)

Themos είπε...

Ωραίο το coverάκι Σπύρο, δείχνει άψογα πάνω στο iPod και στο iTunes. Προσπαθώ και εγώ να βάλω στο podcast μου αλλά σε μη-garageband προγράμματα δεν είναι εύκολο (αναγκάζομαι να κάνω το αρχείο import στο iTunes και να κάνω drag εκεί εικόνα).

Flareman είπε...

@Θ: Θενκς αδερφέ:) Στο GB το πετάς στο podcast track, στο iTunes το περνάς στο artwork και με σύρσιμο πλέον το MP3 το κουβαλάει, υποθέτω όλο και κάποιο άλλο tagger πρέπει να υπάρχει, αν και δεν το έχω ψάξει.

Και από χθες, επιτέλους, εμφανίζεται και στη σελίδα του iTunes Store το artwork. Αν μπορούσα να το αλλάξω σε languange: Greek και να δεχτεί Ελληνικούς χαρακτήρες στο summary αντί για τα γνωστά "?" του Unicode θα ήμουν πανευτυχής.

Τώρα είμαι σκέτο ευτυχής:P

diianeira είπε...

λοιπόν..αύριο μεσημέρι θα έχεις audio comment

Flareman είπε...

Αναμένεται:)