Τρίτη, Φεβρουαρίου 26, 2008

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 19ο: της Τσικνοπέμπτης

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 19ο: της Τσικνοπέμπτης
======================
Πρέπει να γίνω πιο τακτικός στις εκπομπές μου, θα με πάρουν με τις πέτρες καμιά μέρα και θα έχουν και δίκιο...:shy:

Για σήμερα έχουμε πράματα και θάματα:



*: Τα κομμάτια που παίζουν σε αυτό το επεισόδιο του podcast του Νυστεριού είναι παρμένα από το Podsafe Music Network (http://music.podshow.com)

Λίγο φλου η θεματολογία του επεισοδίου, αλλά δε βαριέσαι, έτσι βγαίνουν τα καλύτερα:)

Μέχρι την επόμενη φορά,
Σπύρος

10 σχόλια:

dtsomp είπε...

Η συγκατοίκηση ("sambo") ως είδος συζυγικής κατάστασης έχει θεσμοθετηθεί εδώ και χρόνια στην Σουηδία και φαίνεται να είναι ΤΡΟΜΕΡΑ δημοφιλής. Δεν ξέρω λεπτομέρειες, αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του φαίνεται να είναι η πιο ομαλή διαδικασία του χωρισμού, δεν χρειάζεται να μπλέξεις με δικαστήρια και τέτοια. Υποψιάζομαι ότι είναι και ένας ακόμα τρόπος για να φέρεις (σε επίσημο επίπεδο) μαζί άτομα από διαφορετικές θρησκείες και κουλτούρες - στην Ελλάδα δεν είναι τόσα πολλά αυτά τα ζευγάρια αλλά δεν είναι κακό να κοιτάμε μπροστά.

Και τέλος πάντων... όπως δεν κάνουν τα ράσα τον παπά, ο γάμος δεν ορίζεται από την τελετή στην εκκλησία ;)

Flareman είπε...

Να τα πάρω ανάποδα: σαφώς και δεν ορίζεται ο γάμος από την τελετή στην Εκκλησία (αν και ως λαός στο ενενηντατόσο τοις εκατό μας έχουμε μία συγκεκριμένη παράδοση), το ξεκαθαρίζω κι αυτό εξ' άλλου, για όποιον δε θέλει θρησκευτικό γάμο υπάρχει και ο πολιτικός.

Περί διαφορετικών θρησκειών και κουλτούρων (υπάρχει αυτή η λέξη; δεν έχω ιδέα lol), στη Σουηδία ή στην Αμερική ίσως να είναι θεμιτό, αλλά στην Ελλάδα δεν είμαστε πολυπολιτισμικοί για πολλούς λόγους, οπότε δεν έχει πρακτικό νόημα. Άσε που επιμένω στο αρχικό μου επιχείρημα: για τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει ο πολιτικός γάμος - άλλο ένα χαρτί που κάνει την ίδια δουλειά ουσιαστικά τι νόημα έχει; Αν απλώς καθιστά το διαζύγιο ευκολότερο, δεν είναι σα να λες εξ' αρχής ότι ξέρεις, καλά περνάω μαζί σου, αλλά σκοπεύω σε βάθος χρόνου αν δε με βολέψει, να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια. Άλλο πολιτικός γάμος, άλλο θρησκευτικός, άλλο προγαμιαίο συμβόλαιο και άλλο συμβόλαιο συγκατοίκησης.

Δε μου φαίνεται λογικό, πώς το λένε!:/

Δηιάνειρα είπε...

το άκουσα το poooooodcast..όλα τα λεφτά..μου άρεσε ιδιαίτερα αυτόοοοοοο

Flareman είπε...

:D:D

pavlos340 είπε...

Πολύ καλό το podcast και πολύ καλή η παρουσίαση...μπράβο!!! Και εγώ είμαι σχετικά νέος στο podcasting και ξέρω πόσο χρόνο και μεράκι θέλει το όλο θέμα. Περιμένω το επόμενο!!

Σε ακούω ελπίζω να μας ακούσεις και εσύ!! Σε ακούω, με ακούς, ακουγόμαστε!!

Φιλικά, Παύλος.

Flareman είπε...

@Παύλο: Σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια:) Είναι σκισίδι το καλό podcasting αλλά και ανταμοιβή αφ' εαυτού του, θα το διαπιστώσετε κι εσείς στην πορεία.

Θα ακούσω και θα εκφέρω γνώμη - για τώρα έριξα μια πολύ γρήγορη ματιά και έχω την πρώτη συμβουλή, βάλτε κάπου ένα εμφανές link για RSS ειδικά για το podcast, είναι δύσκολο για κάποιον που χρησιμοποιεί podcatcher να βρει πατέντα να το περάσει στα παρακολουθούμενα.

Μένουμε εν επαφή!:)

gadgedoc είπε...

Το blog το παρακολουθώ καιρό και πραγματικά εχω βρει πολλά απ' τα post του χρήσιμα. Δεν μπορώ να πω πως είμαι εξίσου fan και του podcast του νυστεριού. Σίγουρα βασικός λόγος είναι πως τα επεισόδια καθυστερούν να βγουν. Αλλά και πάλι όταν βγαίνουν (τελευταία), μου δίνουν την εντύπωση πως έχουν στηθεί πρόχειρα. Ξέρω πως το να βγει ένα podcast απαιτούνται αρκετές ώρες. Ίσως πάλι να με έχουν κακομάθει podcasts του εξωτερικού ή 1-2 αξιόλογα ελληνικά. Ωστόσο θα γράψω την άποψή μου για το τελευταίο επεισόδιο και τις εντυπώσεις μου απ'αυτό.
1)qtek9000: Αυτο που δεν κατάλαβα είναι πως ακριβώς έσπασε η οθόνη... Πάντως είναι παγια αρχή στις εταιρίες αυτές να μην αντικαθιστούν σπασμένες οθόνες...(προφανώς επειδή θεωρούν υπεύθυνο το χρήστη). Παρόλα αυτά καταλαβαίνω πως έχεις δίκιο αφού η ΗTC είναι ισως η χειρότερη αντιπροσωπία του χώρου. Για μένα το λάθος σου ήταν εξαρχής η αγορά του qtek
2)αλλαγές στο οικογενειακό δίκαιο: Σεβαστή η αποψή σου αλλά δεν άκουσα ούτε ένα επιχείρημα που να τεκμηριώνει γιατί αυτό το μέτρο είναι τόσο απαράδεκτο.
3)Αudio comment από την Διηάνειρα:
Eντελώς άσχετο... και στο κάτω κάτω κάτι που δεν αφορά κανέναν. Επίσης βχοριακή μπορεί να βρεθεί και σε άντρες σε ca όρχεως...
4)Κήλες: Δεν ξέρω αν έγινες κατανοητός ή όχι αλλά ίσως χρειαζόταν και μια ταξινόμηση (εσωτερικές κ εξωτερικές) και κάποια παραδείγματα...
Η κριτική μου για το επεισόδιο μπορεί να είναι αρνητική αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν εκτιμώ και την προσπάθεια που κάνεις...και μόνο οι αναφορές σου στη σχολή που τέλειωσα πριν λίγα χρόνια (τα κωλοβαρέματα στη γυναικολογία στο Αττικό, όπως και τα 2!!! random θέματα της δερματολογίας) κάνουν το blog και το podcast ξεχωριστό.
καλή συνεχεια.

Flareman είπε...

@gD: Καλώς τον και καλώς μας όρισες:) Τα παίρνω με τη σειρά:

- Θεμιτό, κάποιοι αρέσκονται στο γραπτό, άλλοι στο ακουστικό, άλλοι δίνουν έμφαση στη συντομία, άλλοι στην αμεσότητα και στην τακτικότητα του blog (που σα γραπτό είναι όντως πολύ ευκολότερο να κρατιέται ενήμερο). Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω ή να εγείρω αξιώσεις, θεωρώ πως το συγκεκριμένο podcast ανήκει σίγουρα στα αξιόλογα Ελληνικά ακούσματα. Δε με νοιάζει να πάρω το χρίσμα του καλύτερου Έλληνα podcaster, δεν είμαι πιθανότατα, αλλά σε διαβεβαιώ, πέφτει δουλειά σε κάθε επεισόδιο του podcast του Νυστεριού. Έχω σημαντικό ζήτημα με τον ελεύθερο χρόνο μου, το τελικό έτος της Ιατρικής όπως ξέρεις από πρώτο χέρι αφήνει ελάχιστη ελεύθερη ώρα: προσπαθώ όμως να μην κάνω εκπομπή αν δεν έχω θεματολογία που να αξίζει. Το μόνο εύκολο θα ήταν να βγάζω δεκάλεπτα τακτικά επεισοδιάκια για ένα θέμα που θα μπορούσα να καλύψω με ένα post στο blog. Προτιμάω λοιπόν, όπως έχω ξαναπεί στο παρελθόν, να τρενάρω κάποια εκπομπή μέχρι να έχω καλό υλικό, παρά να τη βγάλω στο ντούκου. Και φυσικά η προσοχή αφορά και τη λεπτομέρεια σε τεχνικά ζητήματα (ήχος, fades, γέφυρες/χαλιά, ισοστάθμιση κ.ο.κ.). Θα ήθελα πραγματικά να καταλάβω καλύτερα όταν μιλάς για πρόχειρο στήσιμο τι ακριβώς έχεις στο μυαλό σου:)

- Qtek: Το θέμα το έχω αναλύσει ήδη εκτεταμένα στο blog, γι' αυτό και έβαλα links, δεν ήθελα να φάω είκοσι κουραστικά λεπτά αναμασώντας περυσινά ξυνά σταφύλια. Δεν ξέρω από άλλες εταιρείες, σίγουρα όμως δε συμφωνώ με την πολιτική της ACE Hellas (δε με απασχολεί αν είναι δικό τους χούι ή επιβεβλημένο έξωθεν).

- Οικ. δίκαιο: ξαναάκουσε την ενότητα, είμαι σαφής: για τα εν λόγω συμβόλαια, δεν καταλαβαίνω τι διαφορά έχουν στην πράξη από τον πολιτικό γάμο για ένα ζευγάρι που σκοπεύει να περάσει τη ζωή τους μαζί. Το μόνο που βλέπω είναι μία πίσω πόρτα για άτομα που από χέρι πιστεύουν πως η "μακροχρόνια" συμβίωσή τους θα έχει ημερομηνία λήξεως και θέλουν να μπορούν να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια ανά πάσα ώρα και στιγμή, χωρίς πολλές φασαρίες. Και ό,τι βλάπτει το κύτταρο της κοινωνίας, την οικογένεια, με βρίσκει αντίθετο εκ πεποιθήσεως:) Σαφέστατος!

- Audio comment: για τον Θεό, μου στέλνει το κορίτσι ένα σχόλιο, δε θα το βάλω;! Ενίσταμαι κάθετα. Βεβαίως, αυτό είναι το ωραίο του podcasting: δε σου αρέσει μια ενότητα, την προσπερνάς με συνοπτικές διαδικασίες και πας στο επόμενο. Για την βCG μάλλον μιλάς για τα germ cell tumors, ναι; Σύμφωνοι, ανεβαίνει και σε αυτά, αλλά σπανιότατα σε μια κατηγορία νεοπλασιών που είναι ήδη ασυνήθεις από χέρι. Για να στείλεις β υπομονάδα σε άντρα πρέπει να τον παρακολουθείς/ψάχνεις για νεοπλασία και να είσαι ή ογκολόγος ή ΠΟΛΥΥΥΥ υποψιασμένος. Για προστατικό δε σε γυναίκα... ούτε συζήτηση!:rofl:

- Κήλες: τις εσωτερικές τις παρέλειψα σκόπιμα και το τόνισα αυτό, ο περισσότερος κόσμος ενδιαφέρεται για τις εξωτερικές (και τις δισκοκήλες αλλά αυτό είναι εντελώς άσχετο). Παραδείγματα θα μπορούσα να δώσω αλλά προτίμησα να το αφήσω γενικό. Ίσως να έχρηζε μια αναφορά ή δύο όμως, έχεις δίκιο εδώ.

Μου αρέσει πραγματικά να ακούω εποικοδομητική κριτική όπως τη δική σου, ακόμη κι αν είναι εντελώς αρνητική - όταν είναι τεκμηριωμένη δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα:) Εκτιμώ ιδιαίτερα τα καλά σου λόγια και εύχομαι να συνεχίσει να σου κάνει κλικ η προσπάθειά μου σε κάθε επίπεδο.

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, τα λέμε!
F

gadgedoc είπε...

Δεοντολογικά το comment μου δεν ήταν σωστό αφού επισήμανα μόνο τα αρνητικά. Ουσιαστικά το μόνο που ήθελα να πω είναι πως το συγκεκριμένο επεισόδιο δεν μου αρεσε σε αντίθεση με προηγούμενα (θεμιτό πιστεύω).
Ένα αξιόλογο θέμα πιστεύω είναι τα ppc ως ιατρικά εργαλεία. Πραγματικά πιστεύω πως σε μεγάλο ποσοστό τα ppcs απευθύνονται σε ιατρούς. Δεν μιλάω μόνο για τα βιβλία (isilo) αλλά και για το uptodate, skyscape, handy patients...Το πρώτο μου ppc το πήρα στο 1ο ετος της σχολής ('00). Πραγματικά οι δυνατότητες που δίνουν τα wm5,6... είναι απεριόριστες. Δυστυχώς η αγορά τους έχει συρρικνωθεί (κλεισιμο fujutsu-siemens,dell), αφού πλέον βγαίνουν σχεδόν αποκλειστικά smartphones. (αδυνατώ να δουλεψω άνετα σε μικρές οθόνες qvga στυλ qtek). Ωστόσο φαινεται καθαρά πως το μέλλον είναι το iphone (ευτυχής κάτοχός του απτον περασμένο Ιούλιο). Ήδη με την κυκλοφοριά του styletap αλλά και των πρώτων ppc emulators θα μετατραπεί ακαριαία στο απόλυτο ιατρικό (και όχι μόνο) εργαλείο (μέχρι να σταθεί μόνο του πόδια του). Δυστυχώς ο Ιούνης δεν είναι και τόσο κοντά αρα χρειάζεται υπομονή.
*για το audio comment και τη δυνατότητα που δίνει το podcast να πας στην επόμενη ενότητα έχεις δίκιο αν και έχει να κάνει με το πως και που ακούει κάποιος το επεισόδιο (π.χ τρέχωντας όπως εγώ...). Πάντως προστατικό σε γυναίκα πράγματι δεν παίζει :))
*το 6ο έτος είναι το δυσκολότερο αλλά σίγουρα το πιο ενδιαφέρον. Σίγουρα αν ήμουν στο 1ο έτος τώρα θα είχα blog με τις εμπειρίες μου στη σχολή (ιστορίες για γέλια και για κλάματα απ'τις κλινικές,τις εκδηλώσεις και την τραγική κινηματογραφική ομάδα...)
Ελπίζω καποιος φοιτητής της σχολής να ξεκινήσει κάτι ανάλογο...

Flareman είπε...

Εννοείται, καθ' όλα θεμιτό. Κι εγώ δεν το θεωρώ από τα highlights αλλά κάνουμε το καλύτερο δυνατό:D

Αυτό με το blog, θα με ενδιέφερε πολύ να δω κάτι τέτοιο να υλοποιείται, και όχι μόνο ένα. Υπάρχει βεβαίως η πρακτική δυσκολία του ότι στήνοντας κάτι τέτοιο αναφέρεσαι σε υπαρκτά και επώνυμα πρόσωπα και ως εκ τούτου χρειάζεται λίγη προσοχή κατά τις διατυπώσεις. Αλλά me likes, μακάρι να φέξει σε κάποιους η ιδέα.

Για τα PPCs, μεγάλη υπόθεση οι palmtop υπολογιστές, και στη δουλειά μας μάς λύνουν τα χέρια (το πώς το έχω γράψει σχετικά πρόσφατα). Το 9000 ειδικά έχει 3,5" οθόνη, φουλ VGA, και γι' αυτό το διάλεξα... μάλλον μου βγήκε ξυνό όμως:/ Κι εγώ για iPhone πηγαίνω πολύ σύντομα και πραγματικά πιστεύω πως θα δούμε σημεία και τέρατα πολύ σύντομα.

Ίδωμεν!