Τρίτη, Αυγούστου 05, 2008

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 22ο: Season Finale:D

Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 22ο: Season Finale:D
======================
Ο dealsend με κατηγορεί ότι το έχω καταντήσει σα σεζόν του Lost με τα επεισόδια (κάθε δέκα μήνες και μία), αλλά όταν δίνω το λόγο μου τον κρατάω: τελευταίο επεισόδιο για φέτος, ζουμερό και ξεροψημένο!

Σήμερα μιλάμε για:
  • Εισαγωγή


  • Λήξη σπουδών! (γιεεεεε)


  • iPhone OS 2.0 - εμπειρία, εντυπώσεις, σημεία που χρήζουν προσοχής [Pwnage link]


  • Βλαστοκύτταρα: τι είναι, γιατί έχει ξεσπάσει τόσος ντόρος και τι πραγματικά ισχύει [Wikipedia link για τα αρχέγονα κύτταρα εδώ]


  • Διακοπές στη Ναύπακτο (Βικιπαίδεια εδώ, Ευπάλιο Φωκίδος εδώ - ΠΑΤΡΙΔΑ!)


  • Αποφώνηση


Αυτό ήταν, πέρασε άλλος ένας χρόνος. Σας ευχαριστώ όλες και όλους που ήσασταν παρέα μαζί μου και φέτος - ίσως με τα τρεξίματα να μην είχα τόσο χρόνο ελεύθερο για να βγάζω podcast όσο συχνά θα ήθελα, αλλά ακόμη κι έτσι καλύψαμε αρκετά θεματάκια ε;:)

Εύχομαι από την καρδιά μου καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές σε όλους σας - και υγεία παιδιά, πάνω απ' όλα. Θα τα ξαναπούμε από Φθινόπωρο, δεν ξέρω για πόσο γιατί έπεται η μαμά Πατρίδα από Φλεβάρη, αλλά θα τα ξαναπούμε σίγουρα!

Σας φιλώ όλους σταυρωτά,
Σπύρος

4 σχόλια:

diatritoi είπε...

Καλή Σταδιoδρομία φίλε Σπύρο!!!

Καλές Διακοπές και Ξεκούραση...

Η diodos έχει γενέθλια σε λίγες μέρες,τι δώρο θα τις κάνεις "νονέ"?

:)

Flareman είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά μου, να 'στε πάντα καλά:)

Όσο για δώρο... τις ευχές μου και δωρεάν τσεκ απ!:DD

tsegman είπε...

Υπεροχο podcast! Οσο για το σχολιο σου σχετικα με το iphone 2.0 και το γεγονος οτι θα ειναι το υπερτατο εργαλειο για σενα...εχω νεα! Πλεον υπαρχει app για να διαβαζεις τα αρχεια isilo και οχι μονο!

http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284979163&mt=8

Κατεβασε την απο εδω δωρεαν http://www.themonkeysball.com/software/284979163/

Flareman είπε...

@tsegman: Αν αποδειχθεί αυτό που περιμένω έχει να γίνει χαλασμός! :yahooooo0000000000oooo:

Αφαιρώ το λινκ για ευνόητους λόγους, όποιος θέλει να μάθει... περισσότερα για το πρόγραμμα ας μου στείλει mail:D